Velmi často je slýcháváno, jak rychle roste poměr přístupů/návštěvníků z těchto zařízení.
Podceňovat i přeceňovat mobil by se však nemuselo vyplatit. Je obecné známo, že nám sice rostou přístupy z mobilních zařízení, ale jejich konverzní schopnost se snižuje – tedy nám klesá konverzní poměr.
Paradoxně nám to dává jen další možnosti, jak cílit dle jednotlivých zařízení. Na mobilu chceme zaujmout, na počítači často zákazníka postrčit k nákupu.
Víte jaký je Váš hlavní zdroj návštěv a které zařízení fungují lépe?
1 komentář
WordPress komentátor · 5. 9. 2018 v 22:12
Zdravím, tohle je komentář.
Chcete-li začít se schvalováním, úpravami a mazáním komentářů, pak si prohlédněte sekci Komentáře na nástěnce.
Profilové obrázky komentujících vám přináší služba Gravatar.