Velmi často je slýcháváno, jak rychle roste poměr přístupů/návštěvníků z těchto zařízení.

Podceňovat i přeceňovat mobil by se však nemuselo vyplatit. Je obecné známo, že nám sice rostou přístupy z mobilních zařízení, ale jejich konverzní schopnost se snižuje – tedy nám klesá konverzní poměr.

Paradoxně nám to dává jen další možnosti, jak cílit dle jednotlivých zařízení. Na mobilu chceme zaujmout, na počítači často zákazníka postrčit k nákupu.

Kategorie: Nezařazené

1 komentář

WordPress komentátor · 5. 9. 2018 v 22:12

Zdravím, tohle je komentář.
Chcete-li začít se schvalováním, úpravami a mazáním komentářů, pak si prohlédněte sekci Komentáře na nástěnce.
Profilové obrázky komentujících vám přináší služba Gravatar.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *